  • 191. Data: 2024-09-22 15:30:38
    Temat: Re: Policja pomocna;)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.09.2024 o 15:19, Shrek pisze:
    > Klikałeś w linka? Hint - galeria!

    Pierwszy link był do jednej fotki. Widzisz tu: https://tiny.pl/j4y8dz8c
    cokolwiek, co mógłbym kliknąć lub nie?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 192. Data: 2024-09-22 15:34:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Dobra - czyli już ustaliliśmy że jednak karteczki tam powkładaliście.
    Jakiś plus...

    -wystawia-mandaty-

    > Ale tu masz inne ujecie tego samego pojazdu, o którym wcześniej
    > pisaliśmy. Ciemny duży stoi prawymi kołami na krawężniku.

    Rysować linię łączącą dwa koła BMW żebyś zobaczył że "duży czarny" stoi
    równo za BMW, czy dasz radę sam i przylożysz coś prostego do ekranu?

    > To dostawczak
    > nie mógł jednak jechać, bo by się lusterkami czepili.

    Oczywiście - wszak jak stoi to jest mniejszy i wtedy się nie czepiają. A
    nie - wróć skrócenie lotentza mówi że jednak jest mniejszy jak jedzie:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 193. Data: 2024-09-22 15:34:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.09.2024 o 15:26, Shrek pisze:

    > Rozum i godność człowieka. Skoro stoi centralnie na środku pasa, to
    > zapewne powodem jego stania jest to że zdjęcia dość słabo przedstawiają
    > ruchome obrazki.

    Dałeś konkretną fotkę i się dziwisz, że o tej fotce dyskutuję, a nie
    pierdylionie innych w sieci.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 194. Data: 2024-09-22 15:35:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    -wystawia-mandaty-kierowcom-ktorzy-chcieli-uchronic-
    auta-przed-powodzia,wia5-3266-75743-4.html

    > Bez białego vana za to zresztą chyba w komplecie.
    > Więc raczej jednak jechał.

    Ciii. Nie płosz kulsonów!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 195. Data: 2024-09-22 15:36:26
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Niewiele pomogłeś. No chyba, że chcesz po prostu dać mi do zrozumienia,
    > że będziesz wrzucał przypadkowe wcinki do przypadkowych postów i mam to
    > zaaprobować, bo jest wolność wypowiedzi zagwarantowana konstytucją.
    > Jeśli o to chodziło, to masz do tego prawo. Odtąd będę brał pod uwagę w
    > Twojej wypowiedzi, że jest bez związku z tematem. Ot, taki bełkot
    > półprzytomnego.

    Nie zauważyłeś związku filmiku z sytuacją, to Ci napisałem, że dlatego
    nie zauważyłeś bo to dla Ciebie zbyt wysoki level umiejętności
    doszukiwania się związków. Dodałem też, że Twoje obecne możliwości w tym
    zakresie nie pozwalają nawet na doszukanie się związku pomiędzy śmiercią
    Stachowiaka a porażeniem go paralizatorem.

    Rżnij głupa dalej :)

    PD

  • 196. Data: 2024-09-22 15:37:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.09.2024 o 15:34, Shrek pisze:
    > Oczywiście - wszak jak stoi to jest mniejszy i wtedy się nie czepiają. A
    > nie - wróć skrócenie lotentza mówi że jednak jest mniejszy jak jedzie:P

    To, że użyjesz kilku mądrych słów nie powoduje, że mądrzej piszesz.
    Nadal czarny stoi te 40 cm w prawo od białego, a dostawczak jedzie /
    stoi tuż przy białym, więc przywaliłby jadąc dalej w czarnego. Ale stać
    mógł.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 197. Data: 2024-09-22 15:38:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Biały VAN, o ile mowa o dostawczaku, to raczej poza kadrem, bo on stoi
    > na tym drugim zdjęciu za czarnym, a tu drzewo zasłania koniec czarnego.

    "Stoi" gdzieś między czarnym a citroenem po drugiej stronie.
    Ambafatimabyłinima;)
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 198. Data: 2024-09-22 15:39:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Biały VAN, o ile mowa o dostawczaku, to raczej poza kadrem, bo on stoi
    > na tym drugim zdjęciu za czarnym, a tu drzewo zasłania koniec czarnego.

    Przy czym na innych fotkach faktycznie go nie ma, więc może i jechał.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 199. Data: 2024-09-22 15:40:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.09.2024 o 15:36, PD pisze:

> [...]
    > zakresie nie pozwalają nawet na doszukanie się związku pomiędzy śmiercią
    > Stachowiaka a porażeniem go paralizatorem.

    To wyjaśnij związek. Bo mnie to intryguje, a nie powielaj głupoty.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 200. Data: 2024-09-22 15:42:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nadal czarny stoi te 40 cm w prawo od białego, a dostawczak jedzie

    Stoi dokladnie jak BMW. Przyłóż kartkę czy coś do ekranu...

    > stoi tuż przy białym, więc przywaliłby jadąc dalej w czarnego. Ale stać
    > mógł.

    Ale nie przywalił bo odjechał. Skąd pomysł, że poruszający się samchód
    jest mniejszy od stojącego? I co powodowałoby twoim zdaniem kierownikiem
    vana żeby zaparkować tak żeby się nie dało wysiąść?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!