  • 1. Data: 2024-09-16 16:07:59
    Temat: pismaki
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Taki sobie artykulik rodem ze Szwajcarii
    https://www.wprost.pl/swiat/11808935/szwajcaria-byla
    -modelka-zamordowana-przez-meza-rozczlonkowal-i-miel
    il-jej-cialo.html

    No i jakos nie rozumiem "znaleziona martwa".
    A mąż udusił, pokroił, posiekał na mniejsze kawałki i rozpuścił w
    jakiejś chemii.

    A aresztowano go po odnalezieniu ciała.

    O co tu chodzi - błąd tłumaczenia, czy pismaki się już zrobiły
    kompletnie bezkrytyczne ... w sumie się nie dziwię, przetłumaczyc
    i następny, myślenie niepotrzebne.

    J.

  • 2. Data: 2024-09-16 16:29:14
    Temat: Re: pismaki
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.09.2024 o 16:07, J.F pisze:
    > O co tu chodzi - błąd tłumaczenia, czy pismaki się już zrobiły
    > kompletnie bezkrytyczne ... w sumie się nie dziwię, przetłumaczyc
    > i następny, myślenie niepotrzebne.

    Skoro znaleźli jej szczątki, to w sumie znaleziono ją martwą. Niezbyt to
    zgrabne.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 3. Data: 2024-09-16 16:34:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Sep 2024 16:29:14 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Skoro znaleźli jej szczątki, to w sumie znaleziono ją martwą. Niezbyt to
    > zgrabne.

    Niby tak, ale nie bardzo sobie wyobrażam odkrycia szczątków
    rozpuszczonych w czym chemicznym.

    J.

  • 4. Data: 2024-09-16 22:40:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.09.2024 o 16:34, J.F pisze:
    > Niby tak, ale nie bardzo sobie wyobrażam odkrycia szczątków
    > rozpuszczonych w czym chemicznym.

    Pewnie znaleźli nierozpuszczone i zaczęli badać chemię.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 5. Data: 2024-09-16 23:07:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Sep 2024 22:40:04 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Pewnie znaleźli nierozpuszczone i zaczęli badać chemię.

    Tak gdzies w innym miejscu piszą, że "zmiksował część szczątków
    blenderem"

    https://polskieradio24.pl/artykul/3424202,miss-ze-sz
    wajcarii-zamordowana-przerazajace-co-zrobil-jej-maz

    jakis lepszy pismak ?

    J.

  • 6. Data: 2024-09-16 23:19:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.09.2024 o 23:07, J.F pisze:

> [...]
    > blenderem"
    > https://polskieradio24.pl/artykul/3424202,miss-ze-sz
    wajcarii-zamordowana-przerazajace-co-zrobil-jej-maz

    Nie pomogę. Nie bardzo rozumiem, w czym widzisz problem. Jak zacząłem
    szukać, to jedni dziennikarze odpisują od drugich. Te artykuły są do
    siebie podobne. Mnie bardziej interesuje, jak oni doszli do tego, że
    została uduszona.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 7. Data: 2024-09-16 23:37:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Sep 2024 23:19:47 +0200, Robert Tomasik wrote:
    wajcarii-zamordowana-przerazajace-co-zrobil-jej-maz

    > Nie pomogę. Nie bardzo rozumiem, w czym widzisz problem.

    W tym, że pozbył się ciała, a złapali po znalezieniu ciała.
    No i jeszcze widzę problem, ze ktoś takie głupoty pisze :-P

    Drugie ma więcej sensu, podając, ze pozbył się części ciała.

    > Jak zacząłem
    > szukać, to jedni dziennikarze odpisują od drugich. Te artykuły są do
    > siebie podobne.

    źrodlo jedno, ale przy odpisywaniu mamy błędy i dodatki :-)

    > Mnie bardziej interesuje, jak oni doszli do tego, że
    > została uduszona.

    Po zeznaniach, po śladach na szyi - jeśli się zachowała ...

    Choc akurat wydaje się, ze szyję powinien przeciąć ..

    J.

  • 8. Data: 2024-09-17 01:10:26
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-09-16, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > O co tu chodzi - błąd tłumaczenia, czy pismaki się już zrobiły
    > kompletnie bezkrytyczne ... w sumie się nie dziwię, przetłumaczyc

    Tłumacze na ludzki: Znaleziono częściowo rozczłonkowane ciało modelki.
    Sprawca próbował pozbyć się ciała mieląc je i traktując środkami
    chemicznymi.

    Musisz więcej czytać Gazetę. Tam takie kwiatki wystepuja dość często.
    Teoria wśród czytaczy jest taka, że praktykanci. Zresztą i w Rzepie od
    czasu do czasu się zdarzają.

    --
    Marcin