  • 261. Data: 2024-09-22 20:10:03
    Temat: Re: Policja pomocna;)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A okazało się, że nie będzie naprawy z OC? Pytam, bo nie widziałem
    > takiej informacji.

    A masz informację że zarządca drogi wniósł o odszkodowanie? No to nie
    będzie...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 262. Data: 2024-09-22 20:14:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I wreszcie doszedłeś do sedna. Napisałem, że zaparkowanego, jak ten BUS
    > bym już ukarał.

    NIe mistrzu - twierdziłeś że tego zaparkowanego busa byś już ukarał.

    Naprawdę myślisz że nie pamiętamy, że twierdziłeś że ten bus jest tam
    zaparkowany?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 263. Data: 2024-09-22 20:19:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tylko nie byłeś uprzejmy linku do galerii podać.

    https://www.tuwroclaw.com/wiadomosci,wroclaw-policja
    -wystawia-mandaty-kierowcom-ktorzy-chcieli-uchronic-
    auta-przed-powodzia,wia5-3266-75743.html

    WTF? Prawie pod samym tytule wielkie "zobacz galerie - 8 zdjęć"?

    > Między innymi. Pozostałe też stoją w miejscach, gdzie to niedozwolone.
    > Ale może któryś tam stoi z tego powodu, że poszli na spacer, a nei że
    > ewakuowali go z niższego terenu.

    Tak było...

    > Bo Ty nadal nie rozumiesz swojej głupoty? To doskonały temat do
    > wykazywania Twoich krętactw.

    NIe pisałeś że AED używa się dopiero jak serce stanie? Ty to chyba to
    lubisz...

    W tym wątku - zasadniczo wszyscy:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 264. Data: 2024-09-22 20:22:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jeśli nie parkowali, to nie można nich pouczyć. Można ukarać za
    > parkowanie (bo widać, ze parkują) albo uznać, że zachodzą opisane w rat.
    > 16 kw okoliczności. Ty nawet nie umiesz składnie zażartować. Poruszasz
    > się całkowicie Ci obcym obszarze. Nie rozumiesz instytucji pouczenia.

    Rozumiem. Dlatego uważam że odpierdolono tu kurewstwo, bo finalnie
    wrobiono bogu ducha winnych obywateli w czyn zabroniony, który w tym
    konkretnym przypadku zabroniony nie był.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 265. Data: 2024-09-22 20:23:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Znowu wziąłeś się za komentowanie rzeczy, o której nie masz "bladego
    > pojęcia". A który notatnik jest właściwy?

    Nie wiem. Wydaje mi się, że jednak fakt pojawienia się obywatela celem
    złożenia wyjaśnień jest jednak odnotowywany.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 266. Data: 2024-09-22 20:26:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pierwszy link był do jednej fotki. Widzisz tu: https://tiny.pl/j4y8dz8c
    > cokolwiek, co mógłbym kliknąć lub nie?

    Specu od cyberbezpieczenstwa - pozwól że poprowadzę cię za rączkę jak
    przedszkolaka.

    - otwierasz post rozpoczynający wątek,
    - klikasz w link (to będzie to
    https://www.tuwroclaw.com/wiadomosci,wroclaw-policja
    -wystawia-mandaty-kierowcom-ktorzy-chcieli-uchronic-
    auta-przed-powodzia,wia5-3266-75743.html
    )
    - klikasz w jebnutny napis na "Zobacz galerię - 8 zdjęć" i
    niespodzianka - tam jest galeria:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 267. Data: 2024-09-22 20:27:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Może tymczasowy odcinek lądowania.

    Drogowy odcinek lotniskowy - raczej nie - roślinność przeszkadza:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 268. Data: 2024-09-22 22:10:20
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    743/

    > Przyjrzyj się tej fotce. Samochody stojące na trawniku nie są dla mnie
    > powodem do niepokoju - o ile faktycznie ewakuowano je. A ten dostawczak
    > na drugim planie stojący zaparkowany na wewnętrznym pasie chyba? Czy
    > wiemy, czy wszyscy dostali wezwania, czy tylko ci z szczególnie głupio
    > zaparkowanych pojazdów?

    Masz nas za idiotów?

  • 269. Data: 2024-09-22 22:14:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.09.2024 o 19:40, Shrek pisze:
    > Wiem. Potrafię przedłużyć krawędź jedni oraz porównać kilka zdjęć. To
    > się nazywa metoda dedukcji i jako oficer powinieneś coś na ten temat
    > wiedzieć - przynajmniej w teorii

    Nie wiesz, boś w dźwigar mostu trafił. Jakby7 to coś wnosiło do sprawy,
    to bym Ci to zrobił, ale szkoda mi czasu. Na studiach to się "kreski"
    nazywało - geometria wykreślna. Z dedukcją ma to związek mizerny.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 270. Data: 2024-09-22 22:16:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.09.2024 o 18:25, PD pisze:

    > Oczywiście. I sądowi poda/udowodni te okoliczności, a wam nic nie musi.
    > Zmyślasz sobie obowiązki obywateli względem policji. A na ew. pytanie
    > sądu, dlaczego policjantowi o tym nie powiedział, odpowie zgodnie z
    > prawdą, że prawo nie nakłada na niego takiego obowiązku. Mogę się
    > założyć, że jeszcze wspomni  o waszym nieprawidłowym umundurowaniu, nie
    > przedstawieniu się, nie podaniu przyczyny legitymowania itd.;)

    Tak. I potem bedzie w drugiej instancji apelował, ze w pierwszej sąd się
    na niego uwziął, bo policjanci byli nieprawidłowo umundurowani i dlatego
    go ukarali. Ja to slangowo nazywam "wiejski filozof".

    --
    (~) Robert Tomasik