  • Data: 2008-01-22 16:07:50
    Temat: Policja na szkodnika?
    Od: "+Stefan+" <s...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Młodzi dresiarze postawili na podwórku koło samochodów pojemnik na gruz.Przy
    wysypywaniu -obłoki kurzu [cementu].Najbliższy samochód zaczął się robić
    biały. Na zwróconą uwagę przez kobietę odpowiedzieli : "Gó*no nas to
    obchodzi".Właściciel zadzwonił na policję, ta odesłała go do
    dzielnicy.Dzielnica orzekła , że nic tam po nich- niech sobie weźmie
    rzeczoznawcę jak mu się coś nie podoba.
    Coś mi tu nie tak. Takie postawy policji eskalują konfilkty, bijatyki,
    mordy. Bo właściciel ma prawo bronić swojej własności przed zniszczeniem-
    prawda?Więc na drugi raz wiedząc, że policja to "olewa" pójdzie sam bronić
    samochodu w sposób adekwatny do sytuacji.
    Przypomniała mi się pamiętna sprawa linczu na człowieku atakującym wieś - w
    sytuacji gdy policja odmówiła interwencji...Czyżby to już kanony działań
    policji i prawidła?

    +Stefan+