  • Data: 2008-01-23 12:06:41
    Temat: Re: Policja na szkodnika?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "+Stefan+" <s...@T...pl> napisał w wiadomości
    news:fn6ghd$s8m$1@news.dialog.net.pl...

    > Nie wiem czy ja Cię dobrze rozumiem. Na przykład stoisz na
    > parkingu.Podchodzią do Twojego samochodu dresy i wysypują Ci worek
    > cementu na samochód. Zwracasz im grzecznie uwagę, że niszczy Ci samochód,
    > a on ubliżają Ci i za chwilę przychodzą z drugim workiem i znów sypią.I
    > zabierają się za dalsze sypanie.

    Istotną różnicą tutaj jest wysypywanie zawartości na samochód. jeśli
    wysypują na samochód, to jest to działanie celowe. Wówczas możemy mówić o
    wykroczeniu czy nawet przestępstwie. Natomiast jeśli oni wysypują zawartość
    wora do stojącego obok pojemnika, a tylko przez ich nieostrożność dochodzi
    do zabrudzenia pojazdu, to o celowości działania mówić nie można.