  • Data: 2008-01-22 18:12:45
    Temat: Re: Policja na szkodnika?
    Od: "+Stefan+" <s...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:fn5826$b4o$1@z-news.pwr.wroc.pl...

    > "+Stefan+" <s...@T...pl> wrote

    > Druga sprawa, to się zastanów, czy nie prościej przestawić samochód niż
    > np. kontener na odpady remontowe, czasowo tam umiejscowiony. Jak ktoś ma
    > prowadzić budowę...?

    Pisałem powyżej.Kontener został ustawiony koło samochodu.Mały kontener który
    lekko dwie osoby ustawiają gdzie chcą.Miejsca wkoło tyle, ze mogą stawiać na
    tysiąc sposobów z dala od samochodów.Kierowcy nie było kiedy to postawili. I
    Ci sami zaczęli sypać do niego. Typowo złośliwe działanie na czyjąś
    szkodę.Samochód cały biały.
    Co tu do tego ma Twoja uwaga [druga podobna w wątku] że należy samochód
    przestawić? Kiedy jest zasypany cementem to go przestawić? A co to ma do
    głównego pytania? Może dresy ustawią następnym razem kontener w tym
    "przestawionym" miejscu ? Znów zalecisz przestawić po fakcie?

    +Stefan+