    From: "Sebastian Piotr Jasielski" <d...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pogwalcenie praw??
    Date: Fri, 16 Apr 2004 21:09:24 +0200

    Witam, mialem przykra sytuacje, mianowicie udalem sie do baru obok mojej
    dzialki - wyslal mnie sasiad 54 lata chcial abym kupil mu papierosy mam
    prawie 19 lat, poruszam sie na wozku elektrycznym. Sprzedawczyni odmowila mi
    sprzedazy bo jestem pod opieka rodzicow. Miala prawo?

    Co z tym zrobic?

    Czy nawet jak moj tata by poszedl i powiedzial zeby mi nie sprzedawali bo
    cos tam to czy ona ma prawo skoro jestem pelnoletni?

    Dzieki za rady, poczulem sie jak wyjety spod prawa.