  • Data: 2004-04-17 05:43:33
    Temat: Re: Pogwalcenie praw??
    Od: "Sebastian Piotr Jasielski" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzieki, a co sie dzieje jakby np. ktores z rodzicow poszlo do tego baru i
    powiedzialo zeby mi nie sprzedawali, czy moze wowczas sprzedawca odmowic
    sprzedazy kiedy jestem pelnoletni i zdrowy psychicznie, zdaje mature w tym
    roku.

    Z gory txn

    "Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki" <p...@p...name> wrote in
    message news:40804293$1@news.home.net.pl...