  • Data: 2004-04-17 10:08:12
    Temat: Re: Pogwalcenie praw??
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki wrote:

    [...]

    > Którą to podstawą jest wyłącznie wiek kupującego. Jego zdolność do
    > czynności prawnych jest bez znaczenia -- skoro raczej zakup papierosów
    > zawiera się w zakresie drobnych bieżących spraw życia codziennego.
    >
    > NB. Zasugerowałem małą zemstę, ponieważ wydaje mi się, że kioskarka nie
    > sprzedała papierosów nie dlatego, że nie wiedziała ile ma lat Sebastian,
    > ale dlatego, że Sebastian porusza się na wózku i w jej mniemaniu jest
    > osobą fizyczną drugiej kategorii.

    Tylko w jednym mog przyznac ci racje..
    WYDAJE CI SIE..

    Moze za komuny pani z kiosku miala takie zapendy. Dzis klient to PAN

    BARDZIEJ prawdopodobne jest, ze "pani z kiosku" po prostu bala sie reakcji
    rodzicow a zwyczajnie NIE WIEDZIALA, ze wystarczajaca przeslanka
    i JEDYNA do odmowy sprzedazy jest wiek ponizej 18 lat.

    Nie daj sobie wmowic ze traktuja Cie jak czlowieka drugiej kategori,
    gdy o wiele bardziej prawdopodobna przyczyna jest niewiedza i strach..

    No przeciez nie masz w dowodzie wpisane, ze jestes "pod opieka rodzicow"..
    prawda ?
    Skads to wie..

    Wiec radze - wez gleboki oddech i sproboj wyjasnic sytuacje - pokaz klase.

    Na "zemsty" bedziesz mial czas, gdy rzeczywiscie ktos Ci cos zlosliwoe
    zrobi.. A na razie - nie daj sie wpedzic w kompleksy..

    Boguslaw