  • Data: 2004-04-17 08:29:54
    Temat: Re: Pogwalcenie praw??
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Piotr Jasielski wrote:

    > Dodatkowo dodam, ze zaczela mnie wypytac po co mi fajki, sasiad 54 letni
    > poprosil mnie o zakup bo byl na polu, brudne rece...
    >
    > Chetnie to zaskarze gdzie trzeba...

    Zanim "zaskarzysz gdzie trzeba" postaraj sie zrozumiec kobiete..
    Wiesz co jej grozi gdy sprzeda "komu nie wolno" ?

    Idz do niej spokojnie i powiedz ze masz 18 lat,
    pelna zdolnosc do czynnosci prawnych i chesz kupic to, co inni,
    ktorzy rowniez skonczyli 18 lat.
    Koledzy podali Ci tu jedyna podstawe prawna odmowy sprzedazy..

    Dadz zgodnym czlowiekiem i postaraj sie zastraszona kobiete zrozumiec..

    Boguslaw