    From: bluesbar <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Podwójne ubezpieczenie.
    Date: Wed, 2 Jul 2008 06:42:32 -0700 (PDT)

    Kupiłem samochód w którym polisa oc PZU konczyła sie w dniu nabycia
    pojazdu. Następnego dnia udałem się do znajomej agentki
    ubezpieczeniowej w innej ubezpieczalni i wykupiłem pakiet OC AC NW .
    Tego samego dnia wypowiedziałem umowę OC z PZU (teraz już wiem że
    rozpoczęła już bieg nowa 12 miesięczna umowa). Z PZU otrzymałem
    zwykłym listem informację ze wypowiedzenie nie ma skutku prawnego bo
    jest po czasie (inaczej nie mogło być bo 24h przed końcem
    ubezpieczenia nie wiedziałem ze akurat to auto kupię) .Teraz dostałem
    wezwanie do zapłaty także listem zwykłym. Samochód kupiłem na firmę
    spółkę cywilną której jestem wspólnikiem drugim wspólnikiem jest zona.
    W dowodzie rejestracyjnym oraz w nowej polisie którą wykupiłem
    figurujemy z żoną jako ubezpieczeni.Z kolei polisa która automatycznie
    się wznowiła jest na spółkę zresztą nazwa na niej jest niepełna a
    adres ma zły numer mieszkania a kwota składki nie uwzględnia żadnych
    zniżek i wynosi tyle ile zapłacił poprzedni właściciel a w PZU po
    poprzednim aucie mam pełne zniżki.
    Czy jest sposób aby podważyć ważność polisy PZU, a jeśli nie czy mogę
    ich zmusić aby te zniżki zostały uwzględnione? Wtedy kwota składki
    byłaby do przełknięcia.
    Czy gdyby kwota składki płacona przez poprzedniego właściciela
    wynosiła np 100 tys zł to ja też musiałbym ją zapłacic???