eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPlus GSM - piszą jedno a robią drugie?! Info o wprowadzeniu opłat dodatkowych... › Plus GSM - piszą jedno a robią drugie?! Info o wprowadzeniu opłat dodatkowych...
  • Data: 2004-11-17 08:33:29
    Temat: Plus GSM - piszą jedno a robią drugie?! Info o wprowadzeniu opłat dodatkowych...
    Od: "Michał" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Jedno pytanie do Szanownych Grupowiczów, może ktoś będzie w stanie
    wyjaśnić mi taką sytuację: 6 sierpnia dostaję od Plus GSM pismo, że: akapit
    2: wprowadzają opłaty za do tej pory darmowe połączenia z BOKiem, akapit 4:
    wprowadzają opłaty za połączenia z numerem 2580, akapit 5: wprowadzają
    opłaty za blokade połaczeń, zawieszenie usług itd. W końcu w akapicie 5 jest
    napisane: "Powyższe opłaty nie dotyczą Klientów Polkomtel S.A. terminowo
    regulujących należności wynikające z rachunków telefonicznych.".
    Wg mnie, skoro powyższe opłaty nie dotyczą itd itp to znaczy że one nie
    dotyczą, a w rzeczywistości jest tak, że opłaty z akapitów 2. i 4. dotyczą
    wszystkich, a te z 5. tylko tych co nie płacą za rachunki. Może mi ktoś
    wyjaśnić dlaczego mimo przeczytania "nie dotyczą Klientów..." jednak ich
    dotyczą?

    pzdr,
    michal