eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPilne - prosze o pomocPilne - prosze o pomoc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "matjaw" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pilne - prosze o pomoc
    Date: Fri, 29 Mar 2002 23:54:34 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 18
    Message-ID: <a82red$u1a$1@absinth.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial450.wroclaw.dialog.net.pl
    X-Trace: absinth.dialog.net.pl 1017442573 30762 217.30.131.196 (29 Mar 2002 22:56:13
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Mar 2002 22:56:13 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:88706
    [ ukryj nagłówki ]

    pile bo licza sie godziny - w sobote firma jest czynna do 14 a potem bedzie
    juz po ptakach.

    Czy istnieje jakis przepis (wynikajacy z rękojmi, gwarancji czy czegos
    innego) zmuszajacy sprzedawce do wymienienia rzeczy na nowa po wykryciu wady
    w terminie 3 (lub ilus tam dni - po ilu maksymalnie dniach?) od zakupu?

    Chodzi mi o to aby nie oddawac do naprawy gwarancyjnej co zapewnie potrwa 3
    lub wiecej tygodni - tylko zeby mi od reki (lub prawie od reki - czyli zaraz
    po udowodnieniu /czy tez uznaniu przez sprzedawce/ sprzedawcy, ze wada
    rzeczywiście istnieje) wymienili aparat (chodzi tu o aparat telefoniczny) na
    nowy.

    pzdr

    matjaw


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1