eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPilne - prosze o pomocPilne - prosze o pomoc
  • Data: 2002-03-29 22:54:34
    Temat: Pilne - prosze o pomoc
    Od: "matjaw" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    pile bo licza sie godziny - w sobote firma jest czynna do 14 a potem bedzie
    juz po ptakach.

    Czy istnieje jakis przepis (wynikajacy z rękojmi, gwarancji czy czegos
    innego) zmuszajacy sprzedawce do wymienienia rzeczy na nowa po wykryciu wady
    w terminie 3 (lub ilus tam dni - po ilu maksymalnie dniach?) od zakupu?

    Chodzi mi o to aby nie oddawac do naprawy gwarancyjnej co zapewnie potrwa 3
    lub wiecej tygodni - tylko zeby mi od reki (lub prawie od reki - czyli zaraz
    po udowodnieniu /czy tez uznaniu przez sprzedawce/ sprzedawcy, ze wada
    rzeczywiście istnieje) wymienili aparat (chodzi tu o aparat telefoniczny) na
    nowy.

    pzdr

    matjaw


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1