eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPilne - prosze o pomocRe: Pilne - prosze o pomoc
  • Data: 2002-03-30 11:33:09
    Temat: Re: Pilne - prosze o pomoc
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 29 Mar 2002, matjaw wrote:

    > Czy istnieje jakis przepis (wynikajacy z rękojmi, gwarancji czy czegos
    > innego) zmuszajacy sprzedawce do wymienienia rzeczy na nowa po wykryciu wady
    > w terminie 3 (lub ilus tam dni - po ilu maksymalnie dniach?) od zakupu?

    Nie. Sprzedawca powinien uczynić to niezwłocznie, ale terminu zawitego nie
    ma.

    > Chodzi mi o to aby nie oddawac do naprawy gwarancyjnej co zapewnie potrwa 3
    > lub wiecej tygodni - tylko zeby mi od reki (lub prawie od reki - czyli zaraz
    > po udowodnieniu /czy tez uznaniu przez sprzedawce/ sprzedawcy, ze wada
    > rzeczywiście istnieje) wymienili aparat (chodzi tu o aparat telefoniczny) na
    > nowy.

    W ramach rękojmi? Wątpię czy się uda.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1