eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPilne - prosze o pomocRe: Pilne - prosze o pomoc
  • Data: 2002-03-29 23:13:21
    Temat: Re: Pilne - prosze o pomoc
    Od: z...@p...onet.pl (Zagiel) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Możesz skorzystać z prawa rękojmi tylko że wtedy rezygnujesz z gwarancji!!.
    Sprzedawca musi dokonać jak najszybszej naprawy czyli ma 14 dni roboczych
    jeżeli nie zdąży musi dać nowy aparat tel. i w tym momencie nie użerasz się
    z serwisem i z nie wiadomo jakimi terminami napraw.

    Żagiel
    ----- Original Message -----
    From: "matjaw" <m...@w...pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Friday, March 29, 2002 11:54 PM
    Subject: Pilne - prosze o pomoc


    > pile bo licza sie godziny - w sobote firma jest czynna do 14 a potem
    bedzie
    > juz po ptakach.
    >
    > Czy istnieje jakis przepis (wynikajacy z rękojmi, gwarancji czy czegos
    > innego) zmuszajacy sprzedawce do wymienienia rzeczy na nowa po wykryciu
    wady
    > w terminie 3 (lub ilus tam dni - po ilu maksymalnie dniach?) od zakupu?
    >
    > Chodzi mi o to aby nie oddawac do naprawy gwarancyjnej co zapewnie potrwa
    3
    > lub wiecej tygodni - tylko zeby mi od reki (lub prawie od reki - czyli
    zaraz
    > po udowodnieniu /czy tez uznaniu przez sprzedawce/ sprzedawcy, ze wada
    > rzeczywiście istnieje) wymienili aparat (chodzi tu o aparat telefoniczny)
    na
    > nowy.
    >
    > pzdr
    >
    > matjaw
    >
    >



    --

    Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.prawo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1