eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPilne - prosze o pomocRe: Pilne - prosze o pomoc
  • Data: 2002-03-29 23:33:26
    Temat: Re: Pilne - prosze o pomoc
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 29 Mar 2002, matjaw wrote:
    [...]
    >+ Czy istnieje jakis przepis (wynikajacy z rękojmi, gwarancji czy czegos
    >+ innego) zmuszajacy sprzedawce do wymienienia rzeczy na nowa po wykryciu wady
    >+ w terminie 3 (lub ilus tam dni - po ilu maksymalnie dniach?) od zakupu?

    AFAIK nie.

    >+ Chodzi mi o to aby nie oddawac do naprawy gwarancyjnej co zapewnie potrwa 3
    >+ lub wiecej tygodni - tylko zeby mi od reki (lub prawie od reki - czyli zaraz
    >+ po udowodnieniu /czy tez uznaniu przez sprzedawce/ sprzedawcy, ze wada
    >+ rzeczywiście istnieje) wymienili aparat (chodzi tu o aparat telefoniczny) na
    >+ nowy.

    MOŻE się zdarzyć, że dostawca sprzedawcy (hurtownik) daje taki
    rodzaj rękojmi (nieoobowiązkowej !) owemu sprzedawcy - wtedy
    jest szansa. Inaczej... marnie.

    Pozdrowienia, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1