  • Data: 2009-03-02 15:21:30
    Temat: Pilne ! Przejecie opieki nad dzieckiem
    Od: "Zino" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczow. Pilnie potrzebuje informacji na nastepujacy temat:
    Jestem po rozwodzie, byla zona opiekuje sie naszym synem - ja place alimenty
    (ona ma drugiego meza). W tej chwili ma jakies problemy ze swoim obecnym
    mezem, oprocz tego klopoty finansowe - poprosila, bym zabral syna do siebie
    na dluzej. Chce to zrobic w najblizszych dniach. Mam pytanie - jak to
    zalatwic w kwestiach formalnych ? Przejecie opieki odbywa sie za zgoda
    obydwu stron, ale ja nie ufam swojej bylej, chce to zalatwic sadownie. Poza
    tym musze podjac w zwiazku z tym sporo waznych decyzji, w tym znalezienie
    nowej szkoly dla syna zmiana trybu mojej pracy - nie chcialbym, by sie
    okazalo, ze mojej bylej zonie za dwa tygodnie sie odmieni...
    Prosze o pomoc

    Zino