  • Data: 2009-03-04 11:26:54
    Temat: Re: Pilne ! Przejecie opieki nad dzieckiem
    Od: "Zino" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może to i dłuższa droga, ale w mojej ocenie daje większe szanse
    > powodzenia, niż strzał z pozwu do sądu. mam się rozmyśli i wdacie się z
    > znowu w niepotrzebny nikomu spór.
    Wlasnie problem na tym polega, ze dluzsza. Ogladalem w TV reportaz, gdzie
    matka porzucila dziecko (ojciec zabral je na weekend na widzenie, a jak
    przywiozl z powrotem, to nikogo nie zastal - matka poszla w swiat na pare
    miesiecy). Ojciec zabral je do siebie, zalatwil szkole, sobie druga prace,
    zorganizowal sobie zycie - po pol roku matka pojawila sie z nowym
    narzeczonym i zazadala, by oddal dziecko. Nie chcial, wiec wrocila z
    policja, odebrala dziecko, oskarzyla ojca o bezprawne przetrzymywanie i
    naslala komornika by wyegzekwowal alimenty za "zalegle" pol roku. Musial
    zaplacic, odwolywal sie w sadzie - przegral - okazalo sie, ze mogl jedynie
    pozywac byla malzonke na drodze cywilnej o zwrot kasy - a dziecka nie udalo
    mu sie odzyskac. Jakis paradoks, ale w tej Polsce tak bywa !!!

    Pomimo tego, ze w sprawie syna z moja byla jakos w miare sie dogaduje, to
    przed rozwodem dala mi sie poznac jako bezwzgledna i egoistyczna osoba. Bez
    dwoch zdan zdolna bylaby do takiego zachowania jak opisalem powyzej.
    Wszystko zalezy od tego, jak szybko znajdzie sobie nowego partnera i ja
    przestane byc jej potrzebny...
    Myslalem, ze jest moze jakas inna szybsza droga, bylem zwolennikiem
    zaproponowania jej od razu aby zalatwic sprawe sadownie...

    Z.