  • Data: 2009-08-20 11:23:07
    Temat: Parkowanie w strefie egzekucja należności
    Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Auto zarejestrowane na moją DG parkowało ponoć w strefie płatnego
    parkowania administrowanej przez urząd miasta. Dostałem imienne wezwanie do
    zapłaty tej należności, straszą ściągnięciem należności w trybie egzekucji
    administracyjnej. Nie jestem w stanie przypomnieć sobie kierującego, bo to
    było dość dawno. Czy postępowanie egzekucyjne mogą faktycznie wszcząć
    przeciwko mnie?

    --
    Quid leges sine moribus?