  • 21. Data: 2004-03-16 12:09:55
    Temat: Re: Parkowanie na trawie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 14 Mar 2004, Ajgor wrote:
    [...]
    >+ Przeciez kodeks drogowy nie zabrania parkowania na trawie.

    Widać jeszcze nie wiesz co to jest "syndrom trawniczka" a tu
    jest "w klasycznej postaci" :)
    Dyskusję obejrzałem, ale ujmę tak: kierując się wnioskami
    z pytania to wolno bezkarnie kląć, zabijać (pod warunkiem
    że nie czyni się tego łamiąc przepisy - znaczy mam na myśli
    strzelanie z pistoletu przez okno) i w ogóle mnóstwo "ciekawych"
    rzeczy aplikować - ale pod warunkiem że jest się kierowcą pojazdu.
    No bo w KD nie ma ani zakazu przeklinania ani zakazu
    zabijania, AFAIK ! :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 22. Data: 2004-03-16 12:12:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Mar 2004, Kamil wrote:

    >+ > Tam jest napisane "na trawinku" a nie "na trawie".
    >+ >
    >+ > Nawet, jak jest pod śniegiem, mogą wlepić grzywnę.
    >+
    >+ Chciałbym w swoim życiu zobaczyć wyrok za "zniszczenie trawnika na sniegu";D

    A to widziałeś już trawnik na śniegu ??
    Bo myślałem że mowa o trawniku POD śniegiem.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 23. Data: 2004-03-16 13:42:25
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    p...@v...pl (Piciu) napisał:

    >to czy moge sobie w niego wbijać kołki ? :>
    Jesli w ten sposób nie niszczysz trawnika, a raczej chronisz go przed
    zniszczeniem - wszystko to rzecz oceny.

    Artur Golański

  • 24. Data: 2004-03-16 16:08:44
    Od: "Ajgor" <N...@...pl>

    Użytkownik "Kamil" napisał w wiadomości news:c35m2j$dgd$1@news.onet.pl...

    > Chciałbym w swoim życiu zobaczyć wyrok za "zniszczenie trawnika na
    sniegu";D
    > oddałbym za to swoje miesięczne pobory
    > Samo przyjecie mandatu za "zniszczenie trawnika na sniegu"
    > tylko źle świadczyłoby o mojej nieznajomości praw i obowiazków jako
    > obywatela.
    > Widze że w szkołach uczą kupę bzdur miast podstaw funkcjonowania w
    > społeczeństwie;/
    > Aaaaa mam;D
    > Musiałbym zrobić podkop pod samochodem żeby otrzymać taki wyrok;)))))

    Zdziwil bys sie. Widzialem, jak straznik miejski wlepial mandat gosciowi za
    to, ze wjechal na trawnik, i nie interesowalo go to, ze trawa jest tak
    wydeptana, ze w ogole jej nie ma :)
    Nie wazne, co Ty myslisz. Wazne, czy Jasnie Pan Straznik jest w dobrym
    humorze.

  • 25. Data: 2004-03-16 16:10:23
    Od: "Ajgor" <N...@...pl>

    Użytkownik "Artur Golanski" napisał w wiadomości

    > To znaczy, że trzema kołami stoi na jezdni ;-)

    Niby to samo, ale JAK BRZMI!!! ;D

  • 26. Data: 2004-03-16 16:13:55
    Od: "Ajgor" <N...@...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości

> [...]
    > rzeczy aplikować - ale pod warunkiem że jest się kierowcą pojazdu.
    > No bo w KD nie ma ani zakazu przeklinania ani zakazu

    No wiesz... To jest taki paradoks. Niby kazdy powinien znac wszystkie
    dotyczace go przepisy (nieznajomosc wszak nie chroni od
    odpowiedzialnosci). Ale... Jak bym ja znal wszystkie przepisy to byl bym
    najlepszym prawnikiem na swiecie.
    A jak by kazdy obywatel znal wszystkie dotyczace go przepisy, to na diabla
    by byly studia prawnicze i prawnicy?
    Kazdy by byl prawnikiem przeciez :)

  • 27. Data: 2004-03-16 17:10:46
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Ajgor" <N...@...pl> napisał:

    >Kazdy by byl prawnikiem przeciez :)
    A nie jest ? ;-)
    A 'nasza' lista to nie dowód ?

    Artur Golański

  • 28. Data: 2004-03-16 22:15:06
    Temat: Re: Re[2]: Parkowanie na trawie
    Od: "Kamil" <p...@n...to.konto>

    > Popiles, czy jestes niewyspany ? Gdzie jest napisane jw.

    Jednak miałem zły dzień.
    Przepraszam Andrzeja Lawe, za bardzo na niego naskoczyłem.
    A z tobą AA nie wydaje mi sie żebym miał dziś jakąkolwiek przyjemność;)
    EOT

  • 29. Data: 2004-03-16 23:03:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kamil wrote:

    > Chciałbym w swoim życiu zobaczyć wyrok za "zniszczenie trawnika na sniegu";D

    'pod śniegiem' a nie 'na śniegu', analfabeto.

    Poza tym mandat byłby za parkownie w miejscu do tego nie przeznaczonym
    lub niszczenie trawnika (robienie w nim kolein przy roztapiającym się
    śniegu to ulubione zajęcie wielu buraków za kierownicą).

    > oddałbym za to swoje miesięczne pobory

    Kiedyś możesz oddać i więcej.

    > Samo przyjecie mandatu za "zniszczenie trawnika na sniegu"
    > tylko źle świadczyłoby o mojej nieznajomości praw i obowiazków jako
    > obywatela.

    Wielki znawca prawa się znalazł...

    > Widze że w szkołach uczą kupę bzdur miast podstaw funkcjonowania w
    > społeczeństwie;/

    Mnie w szkole uczono także KULTURY - ty widocznie to przespałeś.

    > Aaaaa mam;D
    > Musiałbym zrobić podkop pod samochodem żeby otrzymać taki wyrok;)))))

    Może na twojej planecie śnieg ma wytrzymałość betonu a ziemia jest
    zawsze zamarznięta 'na kamień', ale tutaj, na Ziemi, bywa różnie.

    > ps. jak chcesz ze mną udać sie w dyskurs nie umieszczaj więcej zdań
    > deontycznych, dobrze?

    Z tobą, burasie, nigdzie nie zamierzam się udawać.

  • 30. Data: 2004-03-16 23:24:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Mar 2004, Ajgor wrote:
    [...]
    >+ Ale... Jak bym ja znal wszystkie przepisy to byl bym
    >+ najlepszym prawnikiem na swiecie.

    :)
    Oczywiście mi chodzi o argumentację - tylko i wyłącznie,
    a wyglada ona tak: "jadę samochodem to obowiązuje mnie
    KD z czego wniosek że inne przepisy NIE obowiązują" :)
    Nieznajomości jakiegoś przepisu się nie dziwię - ale
    owej argumentacji tak !

    pozdrowienia, Gotfryd