  • 11. Data: 2004-03-15 18:19:30
    Temat: Re: Parkowanie na trawie
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    p...@v...pl (Piciu) napisał:

    >Czy samochody mogą mi na nim parkować?
    Trawnik jest trawnikiem, a teren przed domkiem jest raczej
    przeznaczonych do użytku publicznego, więc odpowiedź jest oczywista.

    >Albo inaczej - czy mozna w jakis sposob sie przed tym uchronić?
    >Bo tak to go rozjeżdżą "na śmierć" :(
    Ja poradziłem sobie wbijająć co 40 cm drewniane okrągłe kołki (do
    kupienia w sklepie ogrodniczym). Pomogło :-)

    Artur Golański

  • 12. Data: 2004-03-15 18:44:33
    Od: "Kamil" <p...@n...to.konto>

    Użytkownik "Bogdan iBogdan" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > z teco co kojarze, to trawa jest zielona caly rok...

    Dzięki,
    parkuje tylko na śniegu;)

  • 13. Data: 2004-03-15 19:14:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kamil wrote:

    > Dzięki,
    > parkuje tylko na śniegu;)

    Tam jest napisane "na trawinku" a nie "na trawie".

    Nawet, jak jest pod śniegiem, mogą wlepić grzywnę.

  • 14. Data: 2004-03-15 20:11:17
    Od: "Ajgor" <N...@...pl>

    Użytkownik "Artur" napisał w wiadomości

    > Trzeba ci wiedzieć, że w drugim przypadku SM nie posiada uprawnień do
    > zatrzymywania i "wlepiania". Natomisat TY jako obywatel powinieneś
    > powiadomić Policję - zrobiłeś to ?

    Jak to nie posiada? Podobno juz posiada od kilku miesiecy.
    Nie zawiadomilem bo po co? Zeby uslyszec, ze "Paanie kochany. A co ja moge?
    Przeciez mu w tylek nie wleje, bo mnie z roboty wyleja". To nie moj wymysl,
    tylko autentyczne slowa policjanta, ktoremu przyprowadzilem gowniarza, ktory
    kilka minut wczesniej rzucal kamieniami w mojego tescia i wyzywal go od....
    najgorszych.

  • 15. Data: 2004-03-15 20:13:19
    Od: "Ajgor" <N...@...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości news:c34nkr$h57

    > A znasz dzieci z naciskiem na grunt rzędu 300 kg na nogę?

    Nie. Ale jak samochod wjedzie jednym kolem na trawnik, to ma nacisk tylko w
    tym jednym miejscu i sie nie rusza. A dzieciaki lataja w kolko az wygniota.
    Jesli sie myle, to dlaczego tam, gdzie graja w pilke jest trawa wydeptana, a
    przy obrzezach parkingow nie jest? A po za tym czy przepis zakazujacy
    niszczenia trawy mowi cos o jakims nacisku? :)

  • 16. Data: 2004-03-15 20:33:19
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Ajgor" <N...@...pl> napisał:

    >Jak to nie posiada? Podobno juz posiada od kilku miesiecy.
    Nic mi o tym nie wiadomo. Trwam przy swym - nie posiada !

    >Ale jak samochod wjedzie jednym kolem na trawnik
    To znaczy, że trzema kołami stoi na jezdni ;-)

    Artur Golański

  • 17. Data: 2004-03-15 22:01:59
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 15/03/2004 21:33, Artur Golanski wrote :

    > Nic mi o tym nie wiadomo. Trwam przy swym - nie posiada !

    Posiada, ale tylko w związku z naruszeniem znaku zakazu ruchu.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Fear not those who argue but those who dodge. (Marie Ebner von

  • 18. Data: 2004-03-16 01:41:46
    Od: "Kamil" <p...@n...to.konto>

    > Tam jest napisane "na trawinku" a nie "na trawie".
    >
    > Nawet, jak jest pod śniegiem, mogą wlepić grzywnę.

    Chciałbym w swoim życiu zobaczyć wyrok za "zniszczenie trawnika na sniegu";D
    oddałbym za to swoje miesięczne pobory
    Samo przyjecie mandatu za "zniszczenie trawnika na sniegu"
    tylko źle świadczyłoby o mojej nieznajomości praw i obowiazków jako
    obywatela.
    Widze że w szkołach uczą kupę bzdur miast podstaw funkcjonowania w
    społeczeństwie;/
    Aaaaa mam;D
    Musiałbym zrobić podkop pod samochodem żeby otrzymać taki wyrok;)))))

    pozdr

    ps. jak chcesz ze mną udać sie w dyskurs nie umieszczaj więcej zdań
    deontycznych, dobrze?

  • 19. Data: 2004-03-16 08:56:45
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name> >>

    >Posiada, ale tylko w związku z naruszeniem znaku zakazu ruchu.
    O tym wszyscy wiedzą (i samo 'naruszenie' nie wystarcza), a w liście
    nie było mowy o znakach.

    Artur Golański

  • 20. Data: 2004-03-16 09:56:58
    Temat: Re[2]: Parkowanie na trawie
    Od: "A.A." <a...@...pl>

    Witaj Kamil,

    W Twoim liście datowanym 16 marca 2004 (02:41:46) można przeczytać:

    gdy wczesniej Twoj rozmowca napisal :

    K> Chciałbym w swoim życiu zobaczyć wyrok za "zniszczenie trawnika na sniegu";D

    Popiles, czy jestes niewyspany ? Gdzie jest napisane jw.
    Jakies zwidy masz ze budujesz "zwidowa" teorie :)

    K> oddałbym za to swoje miesięczne pobory

    Oddaj ja lepiej na lekarstwa "na zwidy" :)

    K> Samo przyjecie mandatu za "zniszczenie trawnika na sniegu"

    :) Jesli zalozyc, ze to Ty jestes trawnikiem i zniszczyl Cie alkohol,
    to nie wykluczam mandatu za ... niszczenie sniegu :))

    K> Widze że w szkołach uczą kupę bzdur miast podstaw funkcjonowania w
    K> społeczeństwie;/

    Widze ze miales w tej szkole (pisania bzdur)same piatki :)

    K> Aaaaa mam;D

    Co takiego ? - bo umiejetnosci czytania cudzych postow, nawet za
    grosz.

    K> Musiałbym zrobić podkop pod samochodem żeby otrzymać taki wyrok;)))))

    Kret ? - a ja Cie tak dlugo szukalem ...

    Kola precz od trawnikow pokrytych sniegiem !
    Kola precz od trawnikow w ogole !

    :)

    --
    Pozdrowienia,