    From: "Ajgor" <N...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Parkowanie na trawie
    Date: Tue, 16 Mar 2004 17:13:55 +0100

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości

    > Widać jeszcze nie wiesz co to jest "syndrom trawniczka" a tu
    > jest "w klasycznej postaci" :)
    > Dyskusję obejrzałem, ale ujmę tak: kierując się wnioskami
    > z pytania to wolno bezkarnie kląć, zabijać (pod warunkiem
    > że nie czyni się tego łamiąc przepisy - znaczy mam na myśli
    > strzelanie z pistoletu przez okno) i w ogóle mnóstwo "ciekawych"
    > rzeczy aplikować - ale pod warunkiem że jest się kierowcą pojazdu.
    > No bo w KD nie ma ani zakazu przeklinania ani zakazu
    > zabijania, AFAIK ! :)

    No wiesz... To jest taki paradoks. Niby kazdy powinien znac wszystkie
    dotyczace go przepisy (nieznajomosc wszak nie chroni od
    odpowiedzialnosci). Ale... Jak bym ja znal wszystkie przepisy to byl bym
    najlepszym prawnikiem na swiecie.
    A jak by kazdy obywatel znal wszystkie dotyczace go przepisy, to na diabla
    by byly studia prawnicze i prawnicy?
    Kazdy by byl prawnikiem przeciez :)