    From: "Jarmush" <j...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: PZU i polisa......
    Date: Tue, 3 Sep 2002 00:27:02 +0200
    Sender: 7...@a...lublin.pl

    jakos dawno temu rodzice zalozyli mi polise ubezpieczeniowa (ktora w
    zalozeniach miala byc teraz dobrym startem w zycie... :( ) nadszedl czas
    wyplaty po wielu perypetiach zreszta no i okazalo sie ze z kwoty okolo
    50000PLN jakie mialem otrzymac kochane PZU ofiaruje mi po denominacji
    3,50PLN co po urealnieniu wynosi cos ponad 1000PLN
    wiem ze droga sadowa lub ugodowa mozna wiecej wydusic do nich - tylko nie
    wiem jak lepiej i o jaka kwote mozna sie starac
    pomozcie prosze
    pozdrawiam Jarmush