  • Data: 2002-09-03 09:47:14
    Temat: Re: PZU i polisa......
    Od: kam <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarmush napisa_(a):

    > :( i nikt mi nie pomoze
    > chlip

    Rozumiem, że urealnienie to to, co już Ci zaproponowało PZU? Jeśli tak,
    możesz spróbować osiągnąć od nich coś więcej - zaproponuj im kwotę,
    która Cie satysfakcjonuje i poczekaj na ich reakcję. Jeśli się nie
    porozumiecie - pozostaje sąd. Wydaje mi się, że w sądzie uzyskuje się
    trochę więcej niż proponuje PZU, ale to zależy od tego, kiedy polisa
    była zakładana, jaka jest jej wysokość, jakie były wpłaty (z
    odniesieniem do średnich zarobków w danym czasie - mniej więcej w ten
    sposób, z uwzględnieniem ryzyka inflacji, które ciążyło na obu stronach,
    wylicza się też przysługującą kwotę), no i nie da się ukryć, że od
    sędziego.

    KG