  • Data: 2002-09-03 12:44:13
    Temat: Re: PZU i polisa......
    Od: "BartekB" <n...@...aDresu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarmush" <j...@t...pl> napisał
    > 3,50PLN co po urealnieniu wynosi cos ponad 1000PLN
    > wiem ze droga sadowa lub ugodowa mozna wiecej wydusic do nich - tylko nie
    > wiem jak lepiej i o jaka kwote mozna sie starac

    Ja jakies 5 lat temu dostalem ok. bodajze 5- lub 6- krotnosci kwoty, jaka
    oferowalo PZU po urealnieniu... I to jeszcze jakos tak bylo z adwokatem, ze
    ja dostalem cala zasadzona kwote, a jego zarobek zanalazl sie w tym, co
    dodatkowo placilo PZU, czyli np. koszta sadowe. Warto walczyc, bo wygrana w
    zasadzie pewna :)
    pzdr.
    B.