  • Data: 2008-09-28 16:54:04
    Temat: PZU-Praca -47zł z wypłaty
    Od: "AGTR" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Mam pytanie, zona pracuje w budżetówce, podpisala jakąś umowę na dodatkowe
    ubezpieczenie w pracy
    z księgową, ta z kolei prawdopodobnie wykonuje świadczenia dla PZU

    Tyle wiem tylko, że jest to umowa na urodzenie dziecka
    za urodzenie dziecka wypłacają ok 700zł za śmierć bliskiej osoby itp
    za pobyt w szpitalu itp

    i tak przez kilka lat pobierają prawie 50zł.

    i na kwitku z wypłaty ma
    PZU-PRAC - 47zł

    chciała by z tego zrezygnować, jednak pytanie gdzie złożyć wypowiedzenie
    W PZU czy może w pracy u głownej księgowej?

    najgorsze, to że nie mam kopi umowy.

    dziękuję za podpowiedzi pozdrawiam

    PS czy wy coś takiego też opłacacie (pyt. do pracujących w budżetówce)
    dodam, tylko ze znajoma urodziła dziecko i nie dostała tych 700zł bo jak się
    okazało miała cesarke.