    From: "XXX" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: PRZEDŁUŻONA GWARANCJA NA RTV= POLISA UBEZPOIECZENIOWA
    Date: Sun, 1 Jun 2008 23:06:36 +0200

    Dałem sie naciąć panience w sklepie na przedłuzoną gwarancje na TV SAMSUNG.
    To że brałem na raty panienka wcisneła mi dodatkowa gwarancje (20% ceny tv,
    czyli 460 zł od kwoty2300). po podpisaniu umowy okaząło sie ze to nie jest
    zadna gawarancja tylkopolisa ubezpieczeniowa w ergo hesti i nie ma nic
    wspolnego z pzredłzuaniem gwarancji producenta. Na umowie pisze że można
    umowe zerwać w ciagu 7 dni.

    Miał ktos podobny problem osttanio? Jak to sie ma w pzrypadku brania tv na
    raty. Też sie dostaje zwrot gotówki?
    Miał ktos kiedys styczność z takim płatnym pzredłuzaniem gwarancji???