    From: "Aquafan" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: PKS - przedawnienie jazdy na gape
    Date: Tue, 25 Apr 2006 18:32:00 +0200

    witam
    dostalem dzis pismo z firmy Intrum Justitia .to wezwanie do zaplaty za jazde
    bez biletu. mialo to niby miejsce pod koniec 2000 roku.
    zabijcie mnie ale nie pamietam czy mnie zlapaly te kanary czy nie.no
    naprawde.jesli bylbym pewien ze tak bylo to pal lich -zaplace.ale czy to nie
    uleglo jakiemus przedawnieniu?to 6 lat temu bylo.dlug ten jest odkupiony od
    firmy Gregor ,ktora to firma zajmowala sie kontrola biletow w autobusach
    PKS. co mam zrobic teraz?prosze o jakies porady? zapomniec o sprawie?hmmm
    firma IJ straszy mnie jakimis postepowaniami sadowymi i komornikiem.pismo
    prtzyszlo zwylkym listem,nie poleconym.a najlepsze ze przez tyle lat sprawa
    byla zapomniana.nic wczesniej nie dostale,zadnego wezwania do zaplaty od
    firmy gregor czy od pks.
    michal