  • 171. Data: 2004-03-22 20:47:12
    Temat: Re: kiedy nadejdzie termin ?
    Od: "szatanek" <s...@g...pl>

    > 2) Nadmieniam raz jeszcze - pierwsze wezwanie pasazer dostaje do rąk
    > własnych odbywając przejazd bez biletu - nikt go nie wysyla zadnymi listami.
    > Wiec teoretycznie po 14dniach od daty przejazdu juz moze sie spodziewac
    > skierowania sprawy do sądu i jest wyłącznie dobrą wolą PKP ze próbuje to
    > jeszcze załatwic polubownie.

    Ok według ciebie pierwsze wezwanie powiennien dostac chlopak w pociagu , a
    jęsli tem list był pierwszysm dokumentem jaki widział w tej sprawie . A co
    jeśli kanarzy , mu nie dali zadnego kwitka w pociagu , a teraz mu przysyłają
    list wygladający na uiszczenie zzapłaty czyli czegośc czego nie dokonał za
    piewrwszym razem , "w czasie kiedy mógł isc z kwitkiem na poczte i zaplacic"
    ale takowego kwitka nie dostał !! A tutaj minąl mieśaic , i nagle przychodzi
    list !! , pierwszy dokument w tej sprawie, i kto w tym momencie zawinił
    konduktorzy czy może on sam " nie wliczając tutaj jazdy na gape " ale samo
    postepowanie z chlopakiem juz jest dla mnie niezbyt jasne ! .
    I jeszcze mam ptanie , jesli nie uisci tej zaplaty , to czy dostanie potem
    kolejnne pismo wzywające go do uregulowania zaplaty czy tez juz dostanie
    pismo z pozwem do sadu z strony PKP ? . I czy jeszcze może odwolywac sie do
    PKP , w sprawei jak ci wiedomej mysle , ze w przeciagu pierwszego tygodnia od
    dostania mandatu przez konduktora , platnosc kasry maleję o 30% , lecz takiej
    mozliwosci nie mial , bo nawet konduktor nie dal mu blankieciku w
    pociagu ;/ ? tu tez mnie troche ten problem dreczy ;/ , licze na odpowiedzi w
    tej sprawie ! ;)

    pozdro!
    szat;)

  • 172. Data: 2004-03-22 21:12:34
    Temat: Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Poprzez zajęcie miejsca w pojezdzie równiez, niemniej zawierając umowę
    > przyjmuję się zarazem jej warunki, a zatem takze i to ze obowiązkiem
    > _pasazera_ jest zaopatrzenie się we własciwy bilet.

    Co nie zmienia faktu że już jest klientem.

    KG

  • 173. Data: 2004-03-22 21:25:40
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > ale takowego kwitka nie dostał

    Jakby chcial to by dostal.

    > I jeszcze mam ptanie , jesli nie uisci tej zaplaty , to czy dostanie potem
    > kolejnne pismo wzywające go do uregulowania zaplaty czy tez juz dostanie
    > pismo z pozwem do sadu z strony PKP ? .

    Biuro Przejazdów Bezbiletowych wysyła zwykle I wezwanie, potem II wezwanie,
    potem wezwanie przedsądowe a następnie kieruję sprawę na drogę sądową i
    wówczas przychodzi juz nakaz zapłaty z sądu grodzkiego.

    pdr
    Olo

  • 174. Data: 2004-03-22 21:41:19
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Biuro Przejazdów Bezbiletowych wysyła zwykle I wezwanie, potem II wezwanie,
    > potem wezwanie przedsądowe a następnie kieruję sprawę na drogę sądową i
    > wówczas przychodzi juz nakaz zapłaty z sądu grodzkiego.

    nie zgadzam się z ostatnim zdaniem ;)

    KG

  • 175. Data: 2004-03-22 22:37:06
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > nie zgadzam się z ostatnim zdaniem ;)

    Tu jest tylko jedno zdanie....a z czym konkretnie?

    pdr
    Olo

  • 176. Data: 2004-03-22 22:42:38
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Tu jest tylko jedno zdanie....a z czym konkretnie?

    z sądem grodzkim :)

    KG

  • 177. Data: 2004-03-22 22:46:40
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > z sądem grodzkim :)

    Nie pojmuję co Ci tu nie pasi - u nas (Sąd Rejonowy w Mysłowicach) tego
    rodzaju sprawy rozpatruje Wydział VII Grodzki ds. Cywilnych, domniemywuję
    zatem iż jest to norma.

    pdr
    Olo

  • 178. Data: 2004-03-22 23:49:54
    Od: "castrol" <c...@w...chello.pl>

    Użytkownik "szatanek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > list wygladający na uiszczenie zzapłaty czyli czegośc czego nie dokonał za
    > piewrwszym razem , "w czasie kiedy mógł isc z kwitkiem na poczte i

    [ciach]

    bedzie dostawac kolejne wezwiania i kolejne, i kolejne, wszystkie wysylane
    sa zwyklym listem

    Sprawy do sadu raczej kierowac nie beda

    Pozdrawiam
    Jacek

    PS. Do Olo Kwasniaka - zebys nie mowil ciagle ze sie myle, bo pisze to z
    wlasnego doswiadczenia a raczej z obserwacji dokonanych na moim bracie (nie
    mam z nim raczej kontaktu), ale do domu gdzie jest zameldowany ciagle
    przychodza, ponaglenia - oczywiscie zawsze wyslane listem zwyklym i jakos
    nikt sie nie kwapi aby go podac do sadu :)

  • 179. Data: 2004-03-22 23:50:48
    Od: "castrol" <c...@w...chello.pl>

> [...]
    > potem wezwanie przedsądowe a następnie kieruję sprawę na drogę sądową i
    > wówczas przychodzi juz nakaz zapłaty z sądu grodzkiego.

    Od kiedy stosuja takie procedury??
    Jak pisalem przed chwila na przykladzie mojego brata, to raczej nie kwapia
    sie do wystapienia na droge sadowa

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 180. Data: 2004-03-22 23:53:15
    Od: "castrol" <c...@w...chello.pl>

    > Odrobiles juz lekcje?

    A ty ciagle o jednym, zboczenie jakies czy co??

    Piszac prawda boli, nie mialem zamiaru urazic Ciebie, ale wyobraz sobie ze
    RENOMA wlasnie tak dziala i guzik ja wszystko obchodzi, dla nich
    najwazniejsze jest wypisac mandat

    > pdr
    > Olo

    Pozdrawiam