  • Data: 2005-01-08 13:00:05
    Temat: Oszustwo?
    Od: "KRASPOL - Gartenfiguren" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam prośbę do grupowiczów o ocene mojego problemu.

    Zamówiłem usługe wykonania strony internetowej w zeszłym roku. Strona
    została wykonana i umieszczona w internecie. Została wykonana w jeden z
    najprostszych sposobów, bez technologii Flash itp.
    Jestem osobą prowadzącą własną działalność gospodarczą i nie miałem
    zielonego pojęcia o cenie takiej usługi czy też produktu, jakim jest strona
    internetowa.
    Firma u której zleciłem wykonanie usługi przedstawiła mi fakture w
    wysokości, która o wieleset procent przewyższyła prawdziwą wartość produktu
    (czyli faktycznej ceny rynkowej wykonania takiej strony internetowej) Byłem
    osobą nieświadomą w momencie przedstawienia przez nich faktury. Nie miałem
    pojęcia ile tak naprawde kosztuje taki produkt czy usługa. Twierdzę że
    zostałem oszukany na dużą kwotę pieniędzy i nie wiem jak prawo stosunkuje
    się do takich przypadków. Jak wygląda moja sytuacja prawna w takim
    przypadku. Dopiero po roku czasu dowiedziałem się , zorientowałem się o
    oszustwie (po rozmowie z osobami które świadczą podobne usługi). Co
    powinienem zrobić.? Wartość sprzedanej mi usługi przewyższa
    kilkusetprocentowo jej faktyczną wartość. Czy firma sprzedająca mi ten
    produkt czy usługę mogła dopuścić się tak wilce rażącego podniesienia ceny,
    przy wykorzystaniu niewiedzy osoby zamawiającej.
    Pozdrawiam i proszę o wypowiedzi
    Piotr