    From: schedar <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Opłata za przejście warunkowe na studiach
    Date: Mon, 20 Feb 2006 18:00:57 +0100

    Witam

    Koncze 5 semestr na Politechnice Śląskiej, ale nie zaliczylem jednego
    przedmiotu.

    W regulaminie studiow:

    http://www.polsl.pl/alma.mater/informator/regulamin_
    studiow.pdf

    W rozdziale dot. zaliczania §19 pkt.6 sa dwa warunki ktore spelniam aby
    dostac sie na nastepny semestr(niezdany przedmiot nie jest tez objety
    rygorem zaliczenia). My to nazywamy przejsciem warunkowym. Czy uczelnia
    moze pobierac oplate za takie przejscie? bo u nas pobiera, a ja nie mam
    z czego zaplacic.

    dzieki
    pozdrawiam
    schedar