  • 1. Data: 2006-02-20 17:00:57
    Temat: Opłata za przejście warunkowe na studiach
    Od: schedar <s...@o...pl>

    Witam

    Koncze 5 semestr na Politechnice Śląskiej, ale nie zaliczylem jednego
    przedmiotu.

    W regulaminie studiow:

    http://www.polsl.pl/alma.mater/informator/regulamin_
    studiow.pdf

    W rozdziale dot. zaliczania §19 pkt.6 sa dwa warunki ktore spelniam aby
    dostac sie na nastepny semestr(niezdany przedmiot nie jest tez objety
    rygorem zaliczenia). My to nazywamy przejsciem warunkowym. Czy uczelnia
    moze pobierac oplate za takie przejscie? bo u nas pobiera, a ja nie mam
    z czego zaplacic.

    dzieki
    pozdrawiam
    schedar

  • 2. Data: 2006-02-20 19:19:53
    Temat: Re: Opłata za przejście warunkowe na studiach
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    schedar napisał(a):

> [...]
    > rygorem zaliczenia). My to nazywamy przejsciem warunkowym. Czy uczelnia
    > moze pobierac oplate za takie przejscie? bo u nas pobiera, a ja nie mam

    Na Politechnice Poznanskiej tez tak jest, wiec pewnie mozna.
    Widze, ze u nas mozna nie miec wiecej punktow - od 12 do 14 :-)

    --
    elephanto

  • 3. Data: 2006-02-22 22:23:44
    Od: "Kropelka" <k...@b...gmail.com>

    Użytkownik "schedar" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rygorem zaliczenia). My to nazywamy przejsciem warunkowym. Czy uczelnia
    > moze pobierac oplate za takie przejscie? bo u nas pobiera, a ja nie mam

    Zaplacic raczej musisz, ale mozesz sprobowac napisac podanie z prosba o
    umorzenie tej oplaty. U mnie na uczelni wszystkim ktorzy takie podanie
    zlozyli obnizyli ta kwote o polowe. Oczywyscie podanie musi byc sensownie
    uzasadnione. Ale zawsze lepiej zaplacic 100zl niz 200.

    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 4. Data: 2006-02-23 12:20:16
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    pozycz, a potem pojdz roznosic ulotki albo gazety i oddaj kase

    PS. mnie sie wydaje ze uczelnia idzie na reke studentom jak umowliwia
    zapis na nastepny semestr z warunkami, nie wszedzie taj jest (np. UJ)

    --
    Pozdro
    Harry