  • Data: 2011-10-25 12:39:04
    Temat: Odszkodowanie za zaginiony twardy dysk, jako dowód rzeczowy
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam koleżanki i koledzy. Być może pamiętają co niektórzy moją sprawę,
    dotyczącą oskarżenia mnie o rzekomy antysemityzm i..., przy okazji naruszenie
    praw autorskich mając zainstalowane na zajętym twardym dysku komputera rzekomo
    nielegalne oprogramowanie.

    Sprawę wygrałem ostatecznie w sądzie apelacyjnym, zostałem z obu zarzutów
    uniewinniony, ale..., od stycznia nie mogę odzyskać dowodu rzeczowego, w postaci
    zajętego twardego dysku komputera, bo..., nie mogą go sądowi urzędnicy nigdzie
    znaleźć...

    Tu moje pismo w tej sprawie:

    "Wniosek o wydanie zajętego dysku twardego komputera

    marki "Western Digital WD Caviar" WD1000JB-00CRA0, S/N: WMA8C1927015 - 100GB

    W związku z uprawomocnieniem się wyroku uniewinniającego mnie od stawianych mi
    zarzutów, wnoszę o wydanie mi zajętego na czas postępowania dysku twardego
    komputera, uznanego za dowód rzeczowy postanowieniem Komendy Powiatowej Policji
    w Świdnicy z dnia 9 grudnia 2006 roku - 1 Ds-1061/06 (L.dz. G-I-5500/139/06/RC,
    RSD-936/06). Z tego co mi wiadomo, w/w dysk twardy jest przechowywany w
    magazynie dowodów rzeczowych Sądu Rejonowego w Świdnicy."

    Czy za taką wygraną sprawę, w związku z poniesionymi kosztami, papier, druk,
    ksero, znaczki ect., stresem z tym związanym, niesłuszne oskarżenie, nękanie, i
    utratą twardego dysku, mogę się ubiegać o odszkodowanie? Jaki jest proceder w
    takim przypadku?

    boukun