  • Data: 2004-03-28 14:27:10
    Temat: Odroczenie rozprawy a swiadkowie
    Od: <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Sprawa w sadzie pracy, powolano 4 swiadkow, wiem juz ze mnie nie bedzie na
    kolejnej rzprawie, sad tez, powolalem pelnomocnika, ojca w tesj sprawie,
    zlozy wniosek o wyznaczenie koeljnego terminu za pol roku w zwiazku z
    nieobecnoscia w kraju.
    Czy mimo tego swiadowie musza przyjezdzac i tracic czas skoro wiadomo ze
    bedzie odroczenie?
    Czy moga zalatwic sobie np L-4 na ten dzien i pojawic sie w innym terminie?
    Czy sa sytuacje kiedy nei musza sie stawic bo np wiedza ze wyjezdzaj a wtym
    terminie, wiedza to jzu teraz?

    nie chcialbym nekac moich swiadkow skoro i tak rozprawy raczej nie bedzie ,
    podobnie jak i mnie
    thx za odpowiedz