eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność za zły wydruk › Odpowiedzialność za zły wydruk
  • Data: 2010-08-25 12:53:37
    Temat: Odpowiedzialność za zły wydruk
    Od: "marcin-fotograf.pl" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    Jakiś czas temu pewna firma zamówiła u mnie projekt okładki folderu.
    Projekt poprawiany kilkanaście razy, w efekcie ostateczną wersję
    klient otrzymał w wersji cyfrowej (nie mam potwierdzenia podpisem),
    zapłacił i zlecił do drukarni.

    Po wydrukowaniu okazało się że coś jest nie tak - konkretnie
    literówka. Rzecz niemiła, ale klient chce obciążyć mnie kosztami
    nakładu okładki.

    Wiem że gdybym miał ostateczną wersję wydrukowaną i podbitą/podpisaną
    przez klienta to mógłby "nafiukać decybeli", ale co w takiej sytuacji?
    Czy przed wydrukowaniem to ON nie powinien sprawdzić czy wszystko jest
    okay?
    Czy podpisując FVAT nie podpisuje w domyśle - "wszystko jest OK, wiem
    co biorę"?

    Z góry dziękuję za pomoc, choć pewnie i tak skończy się to sporymi
    kosztami :-/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1