  • Data: 2009-06-28 12:14:08
    Temat: Odpowiedzialnośc materialna za sprzęt komputerowy
    Od: "Marek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem administratorem sieci okoł 35 komputerów. Czy pracodawca może mnie
    zmusić do podpisania odpowiedzialności materialnej za sprzęt komputerowy w
    całej firmie ? (czyli i ten,na którym pracuje, i ten,na którym pracują inni) ?

    Pomniżej pytanie, które zadałem administratorom, by sie zorientować jak to jest
    u innych.
    -----
    Pracuję w pewnej firmie jako admnistrator sieci. Włąściwie w dwóch firmach po
    1/2 etatu, w kazdej jest po 30 -35 komputerów+sieć+serwer.

    W jednej z tych firm wszystkie komputery były od zawsze na stanie finansowym
    pani,która pracowała w sekci administracyjnej i ma na stanie cała resztę
    wyposażenia biurowca (szafy, krzesła, telefony ksero itp.)

    Pojawił sie pomysł, by upchnąć te komputery na mój stan finansowy.
    Uważam, że nawet powinienem miec na swoim stanie serwer i ten sprzęt, który mam
    w bezpośrednim uzyciu. Jak to jsst w Waszych firmach ?

    Byłbym wdzięczny za informacje i wszelkie komentarze.