  • Data: 2009-06-28 20:52:00
    Temat: Re: Odpowiedzialnośc materialna za sprzęt komputerowy
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Bo to moim zdaniem też bez sensu. Moim zdaniem za sprzęt powinni
    > materialnie współodpowiadać korzystający z pokoju.

    Paręnaście lat przepracowałem w różnych firmach i o takich absurdach nie
    słyszałem. Za wyjątkiem sklepu czy magazynu odpowiedzialność materialna
    dotyczyła takich rzeczy indywidualnego użytku jak laptop czy telefon
    komórkowy. Wyposażenie pokoju na pewno nie, nawet telewizor czy drukarka
    za grube $$$.

    M.