  • Data: 2009-06-28 14:24:11
    Temat: Re: Odpowiedzialnośc materialna za sprzęt komputerowy
    Od: "tg" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek" <m...@o...pl> wrote in message
    news:796e.000002a5.4a475e90@newsgate.onet.pl...
    > Jestem administratorem sieci okoł 35 komputerów. Czy pracodawca może mnie
    > zmusić do podpisania odpowiedzialności materialnej za sprzęt komputerowy w
    > całej firmie ?

    moze zlozyc propozycje nie do odrzucenia ;)

    > Pojawił sie pomysł, by upchnąć te komputery na mój stan finansowy.
    > Uważam, że nawet powinienem miec na swoim stanie serwer i ten sprzęt,
    > który mam
    > w bezpośrednim uzyciu. Jak to jsst w Waszych firmach ?

    sprzet powinien miec na stanie ten kto go uzywa i jest w stanie fizycznie
    byc za niego odpowiedzialny - nie martwilbym sie gdybym mial na stanie
    dajmy na to szafe (zakladajac ze wspolpracownicy sa w stanie sie nia
    poslugiwac ;) ) czy siakis serwer w osobnym pomieszczeniu, ale 35 komputerow
    z peryferiami to juz inna sprawa, jak sie komus przyda myszka czy kabelek to
    ty masz byc za to placil - chyba ze komus cos udowodnisz...