  • Data: 2009-06-28 12:32:17
    Temat: Re: Odpowiedzialnośc materialna za sprzęt komputerowy
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek napisał(a) :
    > Jestem administratorem sieci okoł 35 komputerów.

    Dzień dobry.

    > Czy pracodawca może mnie
    > zmusić do podpisania odpowiedzialności materialnej za sprzęt komputerowy w
    > całej firmie ?

    Proponował Ci przystawienie pistoletu do głowy? Jeśli nie, to jak
    Cię zmusi?

    > (czyli i ten,na którym pracuje, i ten,na którym pracują inni) ?

    Zmień pracodawcę.

    Wystarczy, że pani Krysia, czy pan Zenek z innego pokoju wymieni
    sobie bebechy komputera na jakiś złom, a Ty masz za to płacić?
    Można podpisać odpowiedzialność materialną za rzeczy, do których
    mają wyłączny dostęp osoby odpowiedzialne materialnie za to.
    Dobrze by było, gdyby taki dostęp był też rejestrowany.

    > Pojawił sie pomysł, by upchnąć te komputery na mój stan finansowy.

    To wolny kraj. Możesz się zgodzić. Nie zabronimy Ci.

    --
    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E