    From: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: tekst umowy przedwstepnej-kupno mieszkania
    Date: Wed, 30 Jul 2003 16:07:23 +0200
    Sender: n...@p...onet.pl@pc165.rzeszow.sdi.tpnet.pl

    > Uznałem, że pytającego interesuje kupno nieruchomości i wiążące się z tym
    > konsekwencje a nie dochodzenie roszczeń o kwotę ew. zadatków, rat, etc. Ze
    > względu na skuteczność przeniesienia własności nieruchomości - umowa jest
    > nieważna.
    > pzdr :)
    >
    > --
    > Olgierd

    Pytający chce żeby mu napisać tekst umowy przedwstępnej- a ta może być w
    formie pisemnej zwykłej i swoją informację wprowadzasz go w błąd! On wie, że
    umowa właściwa-tj przenosząca własność musi być sporządzona przed
    notariuszem! Czasem po prostu trzeba sie przeznać do błędu i nie popisywać
    się że sie ma dostęp do orzecznictwa ( pewnie z lex'a-:) A swoją drogą to
    kłócimy się zawzięcie a nikt nie prześle zaintersowanemu tekstu umowy
    przedwstępnej-hehe. Ależ pomocni prawnicy z nas...
    -pozdrawiam Renata