  • Data: 2003-03-18 17:00:54
    Temat: Odp: pożyczka pod zastaw mieszkania
    Od: "Adam" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    napisał:Pine.WNT.4.50.0303181336010.-35477749-100000
    @k6-2.portezjan.zabrze.p
    l...

    > No, tylko częsci grupowiczów (pytających o "wykładnię na
    > chłopski rozum") o to właśnie chodzi :)
    > Marytorycznie napisałeś przekonująco. Dla mnie :)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Wydaje mi sie ze te wszystkie wykladnie byly zbyt teoretyczne,a pominieto
    moim zdaniem najwazniejsze:wymeldowanie wszystkich lokatorow tego mieszkania
    z pobytu stalego i zameldowanie ich na okres tymczasowy do czasu
    przewidywanego zwrotu pozyczki.Nie wiem jak to sie ma do wykladni prawa ale
    tak postepuja wszyscy moi znajomi,ktorzy prowadza lombardy i zawodowo
    zajmuja sie pozyczaniem na wysoki procent.Bo jaka moze przedstawiac wartosc
    mieszkanie razem z lokatorami ?
    Pozdrawiam
    Adam