  • Data: 2003-03-18 20:04:08
    Temat: Re: pożyczka pod zastaw mieszkania
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

    news:b57rau$c3q$1@inews.gazeta.pl...
    > Faktycznie mnie przekonałeś. Na pierwszy rzut oka wydawało mi się to
    > cokolwiek skomplikowane. Jednak, to co piszesz, trzyma się kupy i jest
    > możliwe do zrealizowania. Jak by Ci nie robiło to kłopotu, to rzuć na
    priva
    > taką umowę. Tak z ciekawości. Możesz odrzucić wstęp i zakończenie.
    Istotnych
    > postanowień, to pewnie będzie kilka punktów, reszta to typowe ble, ble.

    Przepraszam ale nie czuje upoważniony do tego.
    To nie moja własność.
    Zresztą najistotniejszy jest sam pomysł, który i tak
    już jest niejako publiczny.
    Reszta jest kwestią inwencji autora czyli notariusza.

    Pozdrawiam,
    JarekM

    PS.
    Sprawę z obciążaniem można załatwić poprzez dodatkowe
    zobowiązanie się pożyczkobiorcy i zrzeczenie sie tego prawa
    na określony czas.
    Ukłony,