  • Data: 2002-12-01 20:20:38
    Temat: Odp: Zadatek?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Robert Tomasik <r...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:asdorl$dhg$...@n...tpi.pl...
    > odnotowywana tego typu zaliczka na kasie fiskalnej. Może ktoś wie?

    dobre pytanie ciekawa jestem również odpowiedzi...
    a ponadto nie wiem gdzie bylaby ta kwota zaksiegowana na stratach? czy na
    przychodach,kasa, zysk? bo jak cos kumam na temat prowadzenia to fakt
    odnotowuje sie 2 razy w takim ukladzie , na jakiej zasadzie pracuja
    antykwariaty , przychod -rozchod , ale i na przychod nalezy miec jakies
    pokrycie w dokumentacji? natomiast jesli chodzi o ksiegowosc to bez dwoch
    kont nie da rady zaksiegowac ....koncowy bilans wyszedlby z lekka pokrecony?

    czy mozna na pewno tak sobie zadatek schowac do kieszeni ? czy to jest
    dochod ? czy art. mowiacy o zadatku na pewno wskazuje ,ze takiej kwoty nie
    powinno sie nigdzie wykazywac? czy ktos odpowie mi na powyzsze?

    osobiscie nie podarowalabym takiego zachowania dla samej proformy by na taka
    oszustke inni nie trafili kolejnym razem...ja juz bym podeslała kogos by
    zrobic z kobietka umowe zadatkowa ....wyszloby jej bokiem ...hmm oburzona
    ,ze ludzie sami toleruja bezprawie eh ...

    Sandra