    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Proszę o pomoc
    Date: Thu, 14 Nov 2002 22:52:42 +0100

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...
> [...]
    > lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie kodeksu cywilnego art. 14
    tej
    > ustawy zabrania eksmisji osób niepełnosprawnych, podopiecznych OPS itp. na
    > bruk , a w przypadku, gdy gmina zabrała mu to mieszkanie powinna dać
    jakieś
    > inne mieszkanie a nie eksmitować na bruk.
    > Szanowni Grupowicze proszę was o pomoc (radę) co powinienem powiedzieć
    > rodzinie i mojemu podopiecznemu jak ich pokierować by udzielono pomocy w
    formie
    > schronienie, gdyż człowiek nie powinien żyć na ulicy.

    a zobacz ilu mieszka i co ? co ten art.21 o pomocy ,co MOPS-y ,co rząd,
    gminy ? A kto się tym przejmuje ? Rodzina jest od tego by pomóc, piszesz ,że
    żyje w pełni władzy, a ja pytam więc o co tu chodzi? Dlaczego go eksmituja?
    długi? nieporadność ? więc ?twój podopieczny ? a rodzina chciałaby żeby tak
    coś się załatwiło bez bólu ? nie gwarantujac mu prawnej opieki? więc pytam
    ?to zdrowy człowiek? czy wymagający osoby,klóra by poruszyła niebo i ziemie
    celem pozytywnego załatwienia. Nie chcę Ciebie oskarżać bo nie jestes tu
    niczemu winny ale czuję jakąś nieudolność w załatwianiu , co masz
    powiedziec rodzinie ? Wiesz to nie sztuka pozbyć się problemu , nic z nieba
    nie spada a zwłaszcza w tym naszym teraz popieprzonym kraju.O jakim
    zagrożeniu piszesz 5 miesięcznego dziecka?
    I jak pisałam te wszystkie istytucje MOPS-y , zrzeszenia dot. przemocy i
    innych wpieprzyłabym do jednego wora i do rzeczki ,skoro nie potrafią
    pamagać to na cholere tyle tych istytucji, a przejdz się zobacz jak żyją Ci
    ludzie dorabiający się na krzywdzie ludzkiej.Sąd da Ci miejsce szybciej hmm
    ,ustawa zabrania ?
    Czuję cholerną nieudolność, a i rodzine rozszalałą,która chciałaby się jak
    najszybciej pozbyć problemu idąc na łatwiznę.
    Niegdy nie wierzyłam w MOPS-y hmm,kiedyś ktoś z MOPS-u powiedział mi taką
    rzecz było to z 2 lata temu do dzisiaj nie mogę się pozbierać ,że tak można
    było powiedzieć. A mianowicie miałam problem,szukałam rozwiazania dla jakieś
    osoby ,szukałam bo usilnie chciałam pomóc i pewna osoba z MOPS-u w luźnej
    rozmowie z czarującym uśmiechem mi powiedziała " Sandra ale jestes
    nawiedzona nie wiesz co z tym zrobić hehe koszalin ...spytałam co takiego ?
    powtórzyła mi " ja jak mam problem taki jak ty to takie pismo leci do
    koszalina rozumiesz? albo na dolną półkę , więc jakiej pomocy oczekujesz
    skoro gdzie sie nie obrócisz to chamstwo i bezradność a ustawy,których nie
    można egzekwować szkoda tylko ,ze są z twardego papieru ...wiesz chyba o co
    mi chodzi .I poki w tej rodzinie nie ruszy się głową a nie jak szybko by sie
    pozybć to nic nie załatwią , a i Twoja praca jest jak tego co z motyką na
    słońce idzie.

    Sandra