  • Data: 2002-07-30 15:16:02
    Temat: Odp: Prawo do obrony koniecznej.
    Od: "Mic" <m...@p...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Michal Kukula <m...@a...net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    napisał:2215F8DAFC95D511837D00C04F82416E0205F9EC@inf
    2.rzeszow.tpsa.pl...

    > Po czym mam poznać że to wiatrówka?
    > Że cicho strzela?
    > A jeśli była z tłumikiem, to też cicho strzela...
    > A zresztą - taki kbks właściwie _dużo_ głośniejszy od wiatrówki nie
    > jest, prawda?

    Takie tłumaczenie nic nie da. Dowiesz się, że źle oceniłeś sytuacje.
    Ale sam widzisz, że zabicie strzelającego z wiatrówki trudno podciągnąć
    pod obronę konieczną.

    I imo dobrze, bo już nie ma nic gorszego niż obywatele ganiający po
    ulicach z bronią i próbujący stanowić prawo.

    Proponuję kontynuować na pmm.

    --