  • Data: 2002-07-30 16:26:34
    Temat: Re: Odp: Prawo do obrony koniecznej.
    Od: Ace <a...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Mic wrote:

    > U?ytkownik Michal Kukula <m...@a...net.pl> w wiadomo?ci do grup
    > dyskusyjnych
    > napisa?:2215F8DAFC95D511837D00C04F82416E0205F9EC@inf
    2.rzeszow.tpsa.pl...

    > Takie t?umaczenie nic nie da.

    To zle, bo powinno wystarczac.

    > Dowiesz si?, ?e 1/4 le oceni?e? sytuacje.

    Tak niestety jest kiedy prawo jest do dupy.

    > Ale sam widzisz, ?e zabicie strzelaj?cego z wiatrówki trudno podci?gn?ae
    > pod obron? konieczn?.

    A nie powinno tak byc. Bron to bron, bez wzgledu na to czy to wiatrowka,
    noz, pistolet, samochod, karabin, mlotek, proca, czy inny przedmiot
    uzywany z zamiarem/w celu poczynienia krzywdy i obrona konieczna jest
    wszystko co poczynione jest w celu zapobiezenia akcji ktorej celem jest
    zamierzone, nielegalne, poczynienia krzywdy.

    > I imo dobrze, bo ju? nie ma nic gorszego ni? obywatele ganiaj?cy po
    > ulicach z broni? i próbuj?cy stanowiae prawo.

    A dlaczego nie? Co za roznica kto zapobiegnie zamiarowi nielegalnemu
    poczynieniu krzywdy? Czy bedzie jakas roznica w tym ze z obrona
    konieczna wystapi "obywatel ganuajacy po ulicach z bronia" a nie
    policjant ganiajacy z bronia po ulicach?
    Nie powinno w tym wzgledzie byc zadnej prawnej roznicy.

    > Proponuj? kontynuowaae na pmm.

    -Ace-