  • Data: 2002-11-13 17:36:11
    Temat: Odp: Prawo cywilne - jeszcze raz
    Od: "Beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Paweł Hajdys <p...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aqu188$2k4$...@n...gazeta.pl...
    > Witam!

    > Kobieto, na jakim Ty świecie żyjesz? To jest przypadek z życia wzięty,
    > nieopisany dokładnie (pewnie autor, nieprawnik, nie wiedział na co nalezy
    > zwrócić uwagę), a Ty traktujesz jego treść jak świętą krową w Indiach.
    > Rozpatrując dany przypadek musisz przyjąć jakieś założenia, coś
    przypuścić,
    > jeżeli nie masz możliwości rozmowy z klientem i zapytania go wprost o
    pewne
    > szczegóły.
    > Ech.
    >
    > Pozdrawiam
> [...]

    Gratuluję wnikliwości. Może jednak nie zauważyłes - była propozycja
    podyskutowania o tym kazusie czysto teoretycznie. Możesz dorabiać i
    dopisywać co chcesz. Klienta nie mamy przed sobą (a poza tym skąd wiesz co
    Ci powie). Może rozważyć mamy wszystkie możliwości tyle że pewnie szkoda
    czasu.
    Nie przypominam sobie żebym "dowalała" Ci w tej dyskusji, więc nie bardzo
    widzę powód dla którego Ty masz to robić w stosunku do mnie. Masz swoje
    zdanie i masz do niego prawo tak jak ja do swojego. Pytanie sprowadza sie do
    tego kto jest w stanie to zdanie obronić.
    A jeśli Ty żyjesz w lepszym świecie niż ja (i zapewne z Twojego punktu
    widzenia bardziej profesjonalnym) to też wiesz że jest jeszcze jeden
    aspekt - gdyby to była sprawa w rzeczywistości to najpierw sprawdziłbys po
    której stronie stoisz.

    Życzę sukcesów Pozdrawiam Beata

    Ps. Szkoda że zamiast dyskusji unosisz się emocjami z wcześniejszych postów
    wynikało że w gruncie rzeczy dyskusja z Tobą może być całkiem interesująca.