  • Data: 2002-11-13 17:45:53
    Temat: Odp: Prawo cywilne - jeszcze raz
    Od: "Beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Paweł Hajdys <p...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aqu1tf$4tm$...@n...gazeta.pl...
    > Witam!

    > Jeżeli kupujący przyjmuje ofertę to tym samym zawiera umowę a nie składa
    > oferty własnej. Przepraszam, na jakim uniwerystecie i u kogo studiowałaś
    > prawo cywilne?

    A czy kupujący przyjmował Tu jakąś ofertę i czy sprzedajacy jakąs wczesniej
    złozył??

    To gdzie studiowałam można było wyczytać wcześniej a u kogo - to czy to
    naprawde takie ważne. Trochę mnie już denerwujesz. Może powinnam wymienić
    wszystkich znanych mi osobiście cywilistów - czy tym zasłużę na szacunek. A
    może sędziów SN Palestrę - może powinnam podać jaka kancelaria i gdzie.
    Wycieczki osobiste nic nie wniosą do dyskusji. A może Ty mogłeś być moim
    studentem gdyby nie fakt ze studiowałes o ile pamiętam w Łodzi. Naprawdę daj
    sobie spokój z zaczepkami.
    Pozdrawiam Beata