  • Data: 2002-11-13 10:55:34
    Temat: Odp: Prawo cywilne - jeszcze raz
    Od: "Beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Michal Ch <m...@N...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aqt3ma$ea$...@n...gazeta.pl...
    > Witam

    > do
    > że
    >
    > Czy w takim razie przyjęcie oferty Y (chętnego) ale z zastrzeżeniem zmiany
    > (dodaniem warunku) nie możemy traktować jako nowej oferty X (właściciela)?
    > Jeśli nie możemy to dlaczego?

    Już wiem że nie doszedł więc trudno. Wracjąc do tematu
    Pomyśl przez chwilę - dlaczego nie możesz potraktować odpowiedzi X jako
    nowej oferty - sam w któryms poście napisałeś że jest coś co to
    uniemożliwia - w kazusie jest jasno podana przesłanka która to uniemożliwia.
    dla ułatwienia dodam że odpowiedź X mozna potraktować jako przesunięcie
    terminu związania ofertą (czyli związania Y).

    Pozdrawiam Beata